להפסיק למכור 1:1 ולהתחיל למכור מול קהל מיוחד - למאמנים מטפלים ויועצים

הדרך שלך להרצות בביטחון, לבנות אמון, להרוויח טוב להשפיע, למגנט אליך קהל ולהפוך לאוטוריטה בתחומך מתחילה כאן

מחדר העבודה של אלון הררי/אוגוסט 2019/רעננה ישראל
לעמוד מול קהל ולדבר בביטחון זו לא תכונה ששמורה לברי מזל זוהי תכונה נרכשת שאפשר וחשוב לפתח

מיוחד :

אתה יכול להשפיע על חיים של מאות אנשים ברגע ולהרוויח P3 בעזרת הרצאה/סדנה מעולה - קח עכשיו את 3 הכלים שיש כאן ותתחיל היום!

אם אתה יודע שנולדת בשביל להשפיע ולעזור לאנשים

וכשאתה מדבר? אתה אוהב לראות את הניצוץ בעיניים של אנשים שמקשיבים

ואם אנשים מחבקים אותך אחרי שאתה מדבר אליהם ואומרים לך

"את מבוזבז אתה פשוט מרתק."

ואתה יודע שאתה מגשים את הייעוד שלך

אבל עדיין לא מצליח להרוויח את הכסף שהיית רוצה

אפילו שלקחת כבר כמה קורסים לעמידה מול קהל וניסית כל מיני שיטות שיווק שונות

אם אתה עדיין צריך כל פעם מחדש לקושש לקוחות, לאסוף אותם בפינצטה ולהתפתל בכל פעם שאתה מציע את המוצרים או השירותים הבאים שלך ?

תמשיך לקרוא ותגלה עכשיו בדיוק למה זה קורה והכי חשוב ?

איך אתה הולך לשנות את זה כבר מהיום …

זו ההבטחה שלי אליך – שלך אלון הררי

אם כל זה נשמע לך חשוב ומעניין ? אז אתה צריך קודם לדעת ש…היכולת שלך לבנות הרצאה ולהצליח למכור מעולה בהרצאה או סדנה ? לא קשורה בכלל למוצר שלך, לתוכן שאתה מעביר... ואפילו לא ליכולת שלך לעמוד מול קהל !

אבל לפני שתבין איך להשפיע על המח של הקהל שלך –

עליך להבין איך מנגנוני קבלת ההחלטות במוח עובדים

תראה – מחקר מ 28.8.2008 של "מארק וילסון"  "ג'יין גיינס" ו"רונלד פול הילדן" דן במודלים של שכנוע שיווקי.

המחקר מגיע למסקנות פורצות דרך

בכל מה שקשור למנגנון השכנוע וליכולת שלך להשפיע על אחרים.

לפי מחקר זה ועוד רבים אחריו ישנם חוקים מאוד ברורים למנגנון שבו המח שלנו פועל.

ברור שככל שנכיר טוב יותר את המנגנון ואת יכולת קבלת ההחלטות של אנשים

היכולת שלנו להשפיע ולמכור לקהל שלנו?

תהפוך למפלצתית ברמה שלא הכרת …

קוראים לזה ניורומרקטינג (neuromarketing)

תראה אותם חוקרים גילו שהמח שלנו מחולק לשלשה מוחות עיקריים וכל מח בעצם אחראי על חלק אחר בהחלטות שלנו 

המוח הרציונאלי: זהו הניאוקורטקס, זוהי השכבה החיצונית ביותר של המוח והחדשה ביותר שהתפתחה באבולוציה (לפני כשלושה מיליון שנה). אזור זה במוח אחראי לעיבוד עובדות, שפה, כישורים לוגיים, כישורים אנליטיים ומכאן שיקול דעתך מגיע. אזור זה במוח דורש מאמץ רב מהגוף והוא עובד עם העצמי המודע שלנו.

המוח רגשי: חלק זה של המוח כולל סביבה של מבנים כמו נורות הריח, ההיפוקמפוס והאמיגדלה. אזור זה תומך במגוון פונקציות כוללים :  אינטראקציות חברתיות, רגשות, התנהגות וזיכרון. זה בעצם "הבית הרגשי" שלנו.

המוח הזוחלי: תת מוח זה כולל את גזע המוח שלנו ואת המוח הקטן, שהם המבנים העתיקים ביותר במוח שלנו (בני 500 מיליון שנה). אזורים במוח אחראים לאיזון מוטורי, בטיחות, הימנעות, אינסטינקטים של הישרדות ופעולות לא רצוניות כמו בקרת דופק ועיכול מזון. המוח של הזוחלים פועל במהירות רבה אך הוא מוגבל בשל אופיו האינסטינקטיבי מאוד. המח הזה מתמקד במה שקורה כאן ועכשיו, הוא תמיד פעיל ולעולם לא "נרדם" והוא נשלט בעיקר על ידי תת המודע שלנו…

שים לב איך 95% מההחלטות שלך מתקבלות בעזרת המוח הזוחלי והמח הרגשי

מה הקשר בין מה שאתה חושב על "אנשי מכירות" ליכולת שלך למכור מהבמה ? ואיך זה קשור לכימיה אנושית

קודם חשוב שתבין איזה סוג של נותן שירות אתה ואיך אתה מציג את עצמך בהרצאה ?

ניתן לחלק אנשים שרוצים להציע את השירות שלהם לשתי קבוצות :

  1. אנשי מכירות אגרסיביים
  2. ואנשי מכירות שירותים

אנשי מכירות אגרסיביים ממוקדים רק במכירות.

אלה אנשים שמטרתם הסופית היא למכור לך משהו רק בשביל שהם ירוויחו מזה

דוגמאות לאנשים כאלה הם סוחרי מכוניות, אנשי טלמרקטינג, וכל מיני "יועצי מכירות" בדיופרי

הטיפוסים האלה יעשו הכל בשביל שתקנה

והקטע הוא שתמיד חשבתי שיש רק את הסוג הזה של אנשי מכירות – ובגלל זה תמיד היה לי קשה להציע את השירות שלי – 

אבל יש גם אנשי מכירות שירותים – אלו אנשים שהכוונה העיקרית שלהם ?

היא לבנות איתך קשר ברמה האישית ולרכוש את אמונך

האנשים האלה הם אמיתיים – בדיוק כמוך

אכפת להם מאדם איתם הם עובדים והם אמפתיים.

הרצון לתת ולעזור זה מה שחשוב – לא המכירה !

אלה אנשים שקודם כל מפתחים אמון אצל הקהל 

שים לב 

בדרך כלל אנו קונים מאנשים שאנו סומכים עליהם.

על מי אנו סומכים?

על האנשים שאנחנו אוהבים. ואת מי אנחנו אוהבים?

אנו אוהבים את האנשים שאנו מתחברים אליהם 

ולכן ברור שכל ההרצאה צריכה להיות מורכבת מהיכולת שלך לפתח אמון אצל הקהל 

ובנוסף מכל מקום אנחנו מוכרים את עצמנו ואת הרצונות שלנו

ולכן אפשר להשתמש בשיטות מכירה שתמצא כאן

לא רק כדי למכור את השירותים שלך על במה לאנשים,

אלא גם כדי : לשפר את מערכות היחסים האישיות שלך עם בני הזוג, ילדייך, בעבודה או בכל מקום אחר

אז איך מפתחים אמון אצל קהל בהרצאה ? פשוט - סומכים על הכימיקלים במוח ונותנים להם לעשות את העבודה

המוח שלנו מוצף בסביבה של כימיקלים שעוברים אינטראקציה עם תאי המוח שלנו כדי לעורר תגובות רבות ושונות כמו רגשות.

ישנם כמה שחקני מפתח שאחראים בעיקר על תחושתנו.

הדופמין, מעביר עצבי חזק אך מסוכן שיכול להביא אותנו להתמכר לדברים.

אחת הסיבות שאנשים אוהבים אנשי מכירות שירותים היא מכיוון שהם מבינים שאנחנו אנשים שצריכים חיזוקים

כשמישהו דואג לך באמת

וגורם לך להרגיש אינטליגנט ויצירתי 

אז המוח שלך משחרר דופמין ומעניק לך תחושה טובה שתורמת להגברת האמון לאותו אדם.

אוקסיטוצין הוא חומר כימי המשתחרר כשמשהו אמפטי אלינו וכאשר מתעורר בנו אמון.

האוקסיטוצין מסייע גם בגידול הסרוטונין

שהוא הכימיקל המשמח במוחנו.

מסקנה – אנשי מכירות שירותים גורמים לך להרגיש טוב, הם בעצמם מרגישים טוב וכולם שמחים 

 

אבל כאמור יש גם אנשי מכירה אגרסיביים, ושאנחנו פוגשים אותם ?

משתחררים כימיקלים שונים. למשל אפינפרין (אדרנלין) זה מה שקורה כאשר אתה מגלה שמישהו אינו כנה איתך…

כאשר אנו מגלים חוסר-יושר ?

רמת האדרנלין שלנו עולה ומפעילה את מסלולי הלחץ ומפרישה קורטיזול.

וכאשר יותר מדי קורטיזול נמצא במערכת שלנו בגלל רמות גבוהות של לחץ, המוח הרציונאלי שלנו נכבה ויכולות החשיבה שלנו כמעט נעלמות.

לכן אנו חוששים באופן מודע מאלה שאיננו סומכים עליהם.

הקורטיזול מפעיל את הכימיקלים המגבירים חרדה שבתורם מגבירים את הלחץ.

ואז כשחשים פחד, חרדה ומתח, כמעט בלתי אפשרי לחוש קשר אמיתי ולסמוך על מישהו

אני תמיד סלדתי מאנשי מכירות, הם תמיד עוררו בי תחושה של חוסר אמינות, זו הסיבה שתמיד נמנעתי מלמכור את השירות שלי מהבמה, לא משנה כמה ערך נתתי וכמה ידעתי שאני טוב ? תמיד להציע את השירות שלי בכסף ? הרגיש לי לא נעים

אולי זה ישמע לך קצת מוזר…
אבל זה בדיוק מה שקרה לי
כבר ב 2016 נפל לי האסימון שחוסר היכולת שלי למכור ולהציע שירותים נוספים

או אפילו את ההרצאה הבאה שלי ?
גומרת לי על הביטחון עצמי ומייאשת אותי

הבנתי שאני עושה משהו לא נכון.
נתתי תמיד המון ערך בסדנאות שלי

חלקתי כרטיסי ביקור בסוף כל הרצאה
הקפדתי תמיד לרשום את הנייד והמייל שלי במצגת

בקשתי מכל מי שהגיע להרצאה להמליץ עלי

ואפילו הצעתי להם בסוף לרכוש ממני הרצאה נוספת או את הליווי שלי

אבל גם זה לא עבד.

כל פעם שעשיתי את זה הרגשתי שאני דוחף, מבקש ומנסה לעשות משהו שאני לא ממש טוב …

ולכן, הייתי צריך כל פעם מחדש להתחיל לשווק את עצמי

לעשות טלפונים לרדוף אחרי לקוחות חדשים

ולעשות כל פעם הנחה אחרת

וזה רק נהיה גרוע יותר…
בשלב מסוים ממש התייאשתי, וכבר לא היה לי חשק להרצות

התשלום לא היה שווה את כל המאמץ שהשקעתי
ופה הייתה נקודת המפנה :
רגע לפני שהרמתי ידיים, שמעתי על דרך משונה
למכור מוצרי המשך שלי

ולהשיג לקוחות משלמים כבר בהרצאה הנוכחית…  

בהתחלה, לא האמנתי שזה יכול לעבוד.
אבל אחרי 2,3, הרצאות שניסיתי לעשות את זה ?
פתאום חברים של מנהלים שהזמינו אותי ?

התחילו לטלפן , פתאום אנשים שהיו בסדנה נרשמו להצעה שנתתי להם

וכבר באותו יום החזרתי את ההשקעה והפרסום שלי
ו-כמה חודשים אחר כך ?

זה כבר נהיה משוגע – מנהלים מכל מיני מקומות התחילו לטפלן אלי

אפילו – בלי שיצרתי איתם קשר , העליתי את המחיר ועדיין הם רצו שאבוא

באותו הזמן, סיפרתי לכמה חברים שלי על הכלים
שאני משתמש בהם כדי לבנות הרצאה שמוכרת את ההרצאה הבאה

ושירותים נוספים שהצעתי אז …

הם התחילו לבקש ממני ללמד גם אותם איך לעשות את זה.

אבל אני?

התעקשתי לשמור על הקלפים צמוד לחזה.
אמרתי להם שאני לא רוצה לחשוף את הסודות שלי.

אבל האמת היא…
שפחדתי.

ידעתי שהכלים שאני משתמש בהם עבדו יפה מאוד בשבילי…

אבל מי אמר שזה יעבוד גם בשבילם?
אבל שנה אחר כך, נפגשתי עם עדי 

שסבלה מאותה בעיה בדיוק.

כשהיא סיפרה לי כמעט בדמעות על הטירוף הזה :

של מלחמה בלהשיג לקוחות, בזה שהיא כל פעם צריכה לעשות מיליון טלפונים,  

ובזה שאחרי כל המאמץ ?

נרשמים לה למה שהיא מציעה עוד אולי 5%-10% ממי שהגיע

והיא לא מצליחה באמת לסחוף את הקהל שלה להמשיך איתה הלאה…

החלטתי שזהו

אני לא יכול יותר לשמור את זה בפנים.
אז התחלתי ללמד אותה את כל מה שאני יודע על יכולת מכירה ועמידה מול קהל  

וביקשתי ממנה לשמור את זה בסוד.

ואחרי חודש ?

היא שולחת אלי הודעה ומספרת בהתרגשות שהיא
התחילה להגדיל את ההכנסות שלה מהסדנה,

לא מפחדת לעלות מחירים

ואפילו חשבה להציע שירותים נוספים שלה –

כי פתאום אנשים ממש רוצים להמשיך לקנות ממנה עוד משהו – ואין לה מה למכור

במילים אחרות…זה עובד!

ועכשיו…אתה בטח שואל את עצמך "איך כל זה קורה בדיוק?"

תראה למכור כמו חברה גדולה ולשווק את עצמך נכון – על הבמה ובכלל –

כמעט כמו כל מה שהתאגידים הגדולים עושים כשהם משווקים לך ?

זה בסה"כ לשחק עם הכימיקלים השונים במוח של הקהל,

זה יכול להיות על הבמה במדיה, או בשיחה 1:1

אם תשים לב מרבית הפרסומות מסודרות בפורמט הבא:

A – מבוא או כותרת (מפרישה דופמין מסקרנת ומעוררת ציפייה להמשך)

B – מעלה בעיה או דאגה (פה מופרש קורטיזול, שמעלה את הפחד והלחץ) 

C – המפרסם מציע פתרונות לבעיות שעלו (ואז האנדורפינים מסווים את הדאגה ומפחיתים את הקורטיזול תוך סיפוק צריכת הדופמין) 

D – קוראים לך לעשות משהו ומציעים לך דרך לפתור את הבעיה (אוקסיטוצין משתחרר וגורם לך להרגיש שדואגים לך, יש פתרון לבעיה, ואז מיד משתחרר גם סרטונין שגורם לך להיות שמח על כך)

ואם אתה מחפש משהו יותר פרקטי נסה לעבוד לפי המבנה הבא שאתה כותב את הסדנה הבאה שלך :

אז ככה:

  1. קודם כל קובעים תאריך – שים לב שגם אם כבר יש לך סדנאות וגם אם לא… זה הדבר שהכי יניע אותך לפעולה ויוצא אותך מאזור הנוחות שלך ? אז תתחייב על תאריך לסדנה הבאה שלך
  2. חוקרים מי הקהל( הלקוח) האידאלי שלך – איך מוצאים אותו ? למה הוא מגיע לשמוע במיוחד אותך ובעיקר מה הוא צריך שתגיד לו בשביל לפתור לו את הבעיה שלו
  3. משאירים את זה פשוט – בוחרים נושא שמעניין ומרתק אותך, יהיה לך הרבה יותר קל לדבר עליו. ובוחרים נושא אחד מרתק מכל מיליון התחומים שאתה שולט בהם
  4. משלבים דוגמאות וסיפורים שישנו את האמונות של הקהל שלך – בשביל להשפיע על הקהל שלך ולניע אותו לפעולה עליך לדעת איך לשנות לו את הדעה.
    לומדים לערוך את הסדנה שלך בצורה שיווקית ולתת הצעת המשך לבאי הסדנה בלבד
  5. מתרגלים להיות מנהיג של החדר ולא רק מעביר סדנה או הרצאה … שמים דגש על איך לפתוח הרצאה ולהתחבר לקהל, איך לענות לשאלות ולהעביר את החומר בצורה מעניינת ובעיקר מרגשת
  6. מציעים הצעה בכל מפגש שיש לך עם קהל – תבין הרצאה או סדנה זה זמן מרוכז שיש לך עם קהל שבא לשמוע מה יש לך להגיד – ולכן במידה ולא תיתן לו אפשרות להמשיך לעבוד איתך ? אבל כן תעורר אצלו את הצורך – הוא פשוט ילך למצוא פתרון במקום אחר – ואתה צריך להתחיל הכל מחדש !

וזה בדיוק העניין:


אם תדע בדיוק מי יושב אצלך בקהל ?

איזה דברים בדיוק להגיד לו …ואיך ?

וכמובן איזה הצעה להציע לו ובמיוחד איך להגיד אותה ומתי ?

זה מה שיאפשר לך להשיג לקוחות משלמים שרוצים לשמוע ממך עוד ועוד
ולהשאיר מאחור את התסכול מלחפש שוב ושוב את הלקוח הבא מאחוריך.

 

דמיין לרגע…
איך זה יהיה כשתגדיל את קהל לקוחותיך תלמד למכור מהבמה ולהגדיל את ההכנסות שלך בצורה משמעותית אחרי שכבר למדת איך הכי נכון להעצים את השליחות והמסר שלך והגדלת את כמות האנשים שאתה משפיע על חייהם…

עכשיו, לא תצטרך לראות את עצמך ממשיך ללקט לקוחות כל פעם מחדש

הלקוחות כבר יחפשו אותך….
איזה כיף זה לשמוע לקוחות ששואלים , מתי הסדנה הבאה ? או איך אפשר להירשם לקורס המשך ?

איך זה ירגיש עכשיו להתעורר בבוקר ולדעת שאתה מרצה מבוקש

שיכול לבחור את הלקוחות שלו, לממש את השליחות ולהשפיע על אנשים,

וסוף סוף להרוויח את מה שמגיע לך באמת.

 

אתה זוכר את מה שסיפרתי לך קודם?

על כל הבקשות שקיבלתי – ללמד את הדרך שבה אני

הופך כמעט כל אחד שבא לסדנה שלי, ללקוח חוזר ולשגריר שעושה את השיווק בשבילי

אף אחד לא חשף לפני זה – בטח לא באינטרנט

איך בעזרת מספר פעולות אפשר להגדיל כל הפרמטרים שמעניינים אותך :

הכנסות, לקוחות, מוניטין, שליחות, בנייתך כמותג והצלחה.

וסוף סוף הבנתי שזה פשוט טעות לשמור את כל הידע הזה רק לעצמי.

כי יש אינספור מאמנים יועצים ומטפלים בדיוק כמוך ..

 

שרוצים  : להגדיל את ההכנסות שלהם ולהפיץ את המסר שלהם לעולם

שאני יכול לעזור להם להגשים את החלום ולבנות ערוץ הכנסות יציב ואיכותי מהרצאות וסדנאות. 

ועכשיו גם לך יש הזדמנות, לשים את היד על המתכון, שהביא אותי להצליח למכור את השירותים שלי מול קהל :

הנה רק חלק ממה שהשיטה "להרצות, להשפיע ולהרוויח בגדול" יכולה לעשות לסדנה\הרצאה שלך

  • אם אתה מרגיש שהסדנה שלך לא מספיק טובה, או אולי אין לך בכלל סדנה ואתה רוצה לדעת מאיפה מתחילים ?  יכול להיות שמה שכתוב בעמוד 8 יעזור לך מאוד.
  • 5 סוגים של פתיחים להרצאות שייצרו סקרנות אצל הקהל ויעזרו לך ליצור איתם כימייה מהרגע הראשון – תבדוק בעמוד 29.
  • 7 הטעויות ש-9 מתוך 10 מרצים מאמנים או מטפלים עושים כשהם מנסים למכור את מוצר ההמשך שלהם בהרצאה או סדנה. ראה בעמוד 20
  • להצליח להשפיע על אנשים להניע אותם לפעולה וגם למכור מוצרי המשך זה לא עניין של פוקס, גנים או טאלנט. אז מה כן? תקרא בעמוד 5
  • הסוד המוזר שגורם למרצים מנוסים לדבר בחופשיות על הבמה ולזכור את ההרצאה שלהם בעל פה ראה בעמוד 23
  • אם אתה לא יודע מי בדיוק הקהל שלך – כמו רוב המרצים שאני מכיר – אתה סתם סובל. בעמוד 14 אני מראה לך למה, ומה עושים בשביל לגלות מי בדיוק הקהל שמתאים להרצאה שלך
  • אם יש לך חששות שמישהו בקהל לא יפסיק לשאול שאלות ויוצא אותך מהקצב של ההרצאה עמוד 29 יפתור את העניין
  • איך אתה יכול להפוך את ההרצאה או הסדנה שלך "להצגה הכי טובה בעיר" בלי לשרוף זמן ולהקשיב להמלצות של קהל שאומר לך מה לעשות – תמצא בבונוס המטורף שאני מצרף לך פה – "27 פרמטרים להרצאה מעולה"
  • מה אתה צריך לעשות כדי לחסוך שנים ארוכות של לדרוך במקום ולהתחיל להפוך את הידע שלך להרצאה שהופכת אותך לאוטוריטה – כבר מעכשיו. תמצא בהצעת הבונוס שיש לי בשבילך – "לחווט את המח להצלחה"

שים לב - אתה לא צריך לחכות יותר מ-3 שניות כדי לקבל גישה מידית לחבילה כולה! קל להזמין. וגם מהיר. לחץ על כפתור הרכישה כאן למטה, מלא את הפרטים וקבל גישה מידית לערכה – "לדבר להשפיע ולהרוויח עכשיו"

מה קורה אחרי שאתה לוחץ על הכפתור?

אתה מגיע לעמוד שבו אתה משאיר פרטים לקבלת הערכה "לדבר להשפיע ולהרוויח יותר"

חשוב שתדע – שאתה 100% מוגן :

התשלום בפייפאל מאובטח בהגנות הסייבר המחמירות ביותר

אם אין לך חשבון בפייפאל, פשוט מלא את פרטי האשראי שלך ולחצץ על "שלם". 

אם יש לך חשבון, אתה יכול לשלם עם הפייפאל או לבחור לשלם באשראי.

זה הכל

חשוב - אני ממש רוצה שתצליח ולכן אני מתכוון לתת לך במתנה, גם את הבונוסים הבאים - שנמכרים ברשת כל אחד בנפרד, אבל שאתה מזמין את : "לדבר להשפיע ולהרוויח עכשיו" אתה מקבל ממני את הבונוסים האלה ? במתנה !

ועוד משהו, שאת מזמינה עכשיו את הערכה "להרצות להשפיע ולהרוויח בגדול" - הנה מה שאת מקבלת בנוסף :

צ'יק ליסט בשווי 129 ש"ח : "להפוך הרצאה טובה למעולה"

חוברת המכילה 27 נקודות חשובות לשים לב אליהם, שישימו אותך על מסלול ההצלחה בהרצאה הבאה שלך, אחרי שצפיתי במאות שעות של הרצאות וסדנאות – גיליתי שבכל הרצאה היו כמה דברים שהפריעו לי ... בכל פעם משהו אחר – ולכן רכזתי עבורך 27 נקודות שיעזרו לך לפרק את ההרצאה שלך לגורמים ולהבין באיזה חלק עליך להשתפר, ולאיזה חלק עליך להפנות יותר תשומת לב – יש שם נקודות הסתכלות על סדנה והרצאה כחוויה תיאטרלית ושיווקית ... הנקודות מחולקות : לתוכן, לאופן הצגת הדברים, לעזרים הנלווים ועוד... אחרי שתקרא, תשים לב ותשפר את ההרצאה שלך לפי הנקודות שאספתי לך כאן ? הרצאה שלך ללא ספק תהפוך ממספיק טובה למעולה !

"מחווטים את המוח לפריצה" שיחה ושאלון מוכוון NLP בשיווי 189 ש"ח

30 דקות שיחת דיוק מסרים ובירור צרכים לקראת הסדנה הבאה שאתה הולך לפתוח + שאלון התאמה שיעשה לך סדר בראש ויעזור לך להאיץ את תועלת השיחה ולהעיף את הפריצה שלך קדימה

"איך למגנט קהל" חוברת חילוץ להתקלות בשווי 47 ש"ח

החוברת "איך למגנט קהל" – ספרון חילוץ להתקלות – איך להכין נאום ממגנט ב4.5 דקות שישאיר אותך בזכרון של הקהל גם אם בקשו ממך בהפתעה לעלות על הבמה ולדבר... ואין לך מושג מה להגיד

ועוד משהו חשוב :

אם תיישם את מה שכתוב בספרון שהכנתי לך... ולא תקבל מפת דרכים ברורה ויישומית לפיתוח הרצאה או סדנה שתהפוך אותך מעוד מומחה בתחומך לאוטוריטה? קודם כל אני אחזיר לך באופן מידי את ההשקעה שלך... וגם תוכל להשאיר את המדריך ואת כל הבונוסים אצלך ... ובנוסף ? אני רוצה לתת לך אחריות עוד יותר גדולה, כדי שתבין עד כמה אני רציני לגבי ההצלחה שלך ... אז במידה ואתה לא מסתדר לבד עם המדריך ועם הבונוסים? ובמידה ולא הצלחת לשפר או ליצור לעצמך את ההרצאה שאתה רוצה ? תקבל ממני גם כרטיס כניסה (בשווי 210 שח) ב75% הנחה כלומר (52 ₪ בלבד) ואזמין אותך להצטרף לסדנה הבאה שלי "ממומחה לאוטוריטה" סדנה אינטימית שבה תוכל להטמיע את אמנות הפרזנטציה שלך, לעבוד יחד איתי באופן אישי,לקבל הזדמנות לדבר מול קהל ולהציג את עצמך ואת השירות שלך , להשתפר במכירות ולהגיע למצב שבו אתה מרוויח 5 ספרות מהרצאות תכלס – קצת משוגע מצידי אבל אני ממש רוצה שתצליח ...

המוצרים בחבילה הם 100% אינטרנטיות ותוכל לצפות בהן ולהוריד אותן למחשב ולנייד 3 שניות לאחר הרכישה !

עשיתי אותם אינטרנטיות שתוכל להוריד, להדפיס ולמלא את המשימות ואז תוכל לייצר לעצמך הרצאה שבאמת משפיע על אנשים וגורמת להם לקנות ממך ....(רק אם בא לך להדפיס זה ממש לא חובה)

אתה יכול להשפיע על חיים של מאות אנשים ברגע ולהרוויח P3 בעזרת הרצאה\סדנה מעולה - הזמן עכשיו את 3 הכלים שיש כאן והתחל היום!

ברצינות, זה המחיר לכל החבילה? 

כרגע כן, אבל רק כרגע. 

אני נותן לך את החבילה במחיר כזה מצחיק רק לכבוד השנה החדשה כדי להתחיל שנה של נתינה ובכדי שאותם חברה שקנו יביאו את החברים שלהם. אחרי 100 העותקים הראשונים המחיר יקפוץ למעלה ואחרי ה-100 הבאים הוא יקפוץ שוב עד שיגיע למחיר האמיתי שלו 297 ובלי הבונוסים שאמכור בנפרד

 

וואו, ותגיד- הערכה אינטרנטית, נכון? 

כן. מיד לאחר ההזמנה תועבר אוטומטית לאתר ההורדה של הערכה באתר תוריד את "להרצות להשפיע ולהרוויח בגדול" וכמובן את כל הבונוסים למחשב.

 

הבנתי. ותהיה לי גישה אליה מהסמארטפון או הטבלט? 

100% כן. "להרצות להשפיע ולהרוויח בגדול" נפתח מצוין במחשב שולחני, לפטופים, סמארטפונים מכל הסוגים וטבלטים מכל הסוגים.

 

אז אני מקבל גישה מידית, נכון? 

ברור, ובנוסף תקבל גם מייל מפורט עם גישה מהירה לערכה ופרטי התקשרות לטובת השיחה  שלנו שמופיע כבונוס  

 

אבל שנייה, אני אין לי בכלל הרצאה או סדנה. האם הערכה תעזור לי?

כמובן. הערכה לוקחת אותך יד ביד שלב אחרי שלב עד שתבין איך הכי נכון לבנות את ההרצאה או הסדנה שהכי מתאימה לך וללקוחות שלך. תפסת אותה ממש בזמן.

 

רגע אבל אם כבר יש לי סדנה טובה שעובדת ?

מעולה עכשיו הגיע הזמן להפוך אותה מטובה למעולה ובעיקר להבין איך אתה יכול למנף אותה ולהרוויח ממנה פי 3

 

ואם אין לי מה למכור בהרצאה שלי ?

אז רק אתה יודע כמה אתה צריך את הערכה הזאת. תוריד אותה כל עוד אתה יכול.

 

וגם אם אני בן 75, האם הערכה תעזור גם לי?

בהחלט כן. התכנית מיועדת מבחינת ההשפעה שלה לכל הגילאים. 

 

ותגיד לשלם באשראי דרך האינטרנט…הממ… זה בטוח? 

אין יותר בטוח מזה. לא רק שאתה מקבל ממני הגנה של 100% אלא גם שהתשלום מעובד על ידי פייפאל. הם פיתחו מערכת אבטחה שהרבה יותר מאובטחת ובטוחה מכל מערכת סליקת אשראי שתמצאי בחנות או בית עסק. למשל, פייפאל מפעילה מרכז הגנת צרכנים משלה, שאף אחד שעובד עם פייפאל לא מעז להתעסק איתו. 

 

אבל איך אני יכול להיות בטוח שהתשלום דרך פייפאל הוא הכי בטוח בעולם? 

כדי שאנשים ירגישו מוגנים לקנות באינטרנט פייפאל הייתה חייבת לפתח מדיניות מאוד קשוחה כלפי הסוחרים, והכל במטרה להגן על הצרכן. אף חברה אחרת לא שומרת כסף שנכנס בהקפאה ל-7-21 ימים כמו פייפאל… הכל כדי להבטיח 100% שקיבלת את מה שהבטיחו לך. 

 

אוקיי. אני רוצה לשלם באשראי. איך אני עושה את זה? 

אתה לוחץ על כפתור הקנייה ואז מגיע לפייפאל. שם, את תראה 2 אפשרויות תשלום: 

(1)   שלם באמצעות חשבון הפייפאל שלי 

(2)   שלם באמצעות כרטיס האשראי  

אתה לוחץ על האפשרות ה-2 וממלא את הפרטים (לוקח 15 שניות בערך) ו… זהו, אתה בפנים. מיד תגיע לאתר ההורדה ותוכלי להוריד את המדריך.

 

אין לי אשראי. איך אני יכול לשלם? 

בקש ממישהו אחר לשלם עליך, ותחזיר להם שטר של 50 ככה גם תרוויחי את התכנית וגם הם ייצאו מבסוטים מהתוספת הקטנה שנתת להם. אפשרות נוספת היא לקנות כרטיס אשראי נטען (נגיד, דרך דואר ישראל) ולשלם איתו. 

 

 

 

מחדר העבודה של אלון הררי/אוגוסט 2019/רעננה ישראל
לעמוד מול קהל ולדבר בביטחון זו לא תכונה ששמורה לברי מזל זוהי תכונה נרכשת שאפשר וחשוב לפתח

מיוחד :

אתה יכול להשפיע על חיים של מאות אנשים ברגע ולהרוויח P3 בעזרת הרצאה\סדנה מעולה - הזמין עכשיו את 3 הכלים שיש כאן והתחל היום!